Afspraken
TELEFOON tel: 030 6922721 (optie 3).
Van 8:00-12:15 zit de assistente aan de telefoon.
Tussen 12:15-13:00 staat het bandje erop i.v.m. lunchpauze. Alleen telefoon voor spoed.
Van 12:00-17:00 wordt de telefoon opgenomen door de assistente van dienst.
Tussen 8:00-17:00 kunt u bellen voor uw vragen en om afspraken te maken. Wel maken wij u erop attent, dat als u in de middag belt er niet altijd dezelfde dag een antwoord op uw vraag is. Voor spoedeisende vragen kan de assistente ten alle tijden met de huisarts overleggen.
RECEPTEN:
U kunt uw recepten op verschillende manieren aanvragen.
De voorkeur gaat uit om voor chronische medicatie via uw apotheek een herhaalservice aan te vragen. Dan zult u uw medicatie nooit meer vergeten!
- Via de receptenlijn toets 2 en volg instructies
- Via de website patiëntenportaal
- Via de zorg4zeist app ( let op u dient zich eerst aan te melden op de website bij het patiëntenportaal
- Via de telefoon bij de assistente toets 3
- Via de balie ( heeft niet de voorkeur)
AFSPRAKEN MAKEN:
U kunt op de volgende manieren een afspraak maken
- Via de telefoon en toets 3 voor assistente. De assistente zal u een plek op het spreekuur geven nadat ze u een aantal vragen heeft gesteld( triage) Dit is om in te schatten hoeveel tijd de afspraak gaat duren en u klacht in beeld te krijgen, zodat u met een spoedeisende klacht tijdig gezien wordt door de huisarts.
- Via de website of zorg4zeist app, hiervoor zijn beperkte plaatsen in de agenda. Bij spoed bellen voor een afspraak
- Via de balie ( heeft niet de voorkeur, tenzij de huisarts u na een consult vraagt bij de assistente een nieuwe afspraak in te plannen)
Let op. Visites aanvragen kan alleen telefonisch
BELLEN VOOR UITSLAGEN:
- Via de telefoon toets 3 voor assistente ( voorkeur in de ochtend)
- Via e-consult aan de huisarts (website of app)
- Via de balie ( niet de voorkeur ivm privacy)